DKMS
მუშა პროდუქტი
Customer Service
კომპიუტერული პროგრამა
ნანახია 5416-ჯერ
აღწერა
DKMS - Dynamic Knowledge Management System ანუ ცოდნის მართვის დინამიური სისტემა არის ახალი პროდუქტი, რომელიც შემუშავდა 2017 წლიდან. სისტემის მთავარი მიზანია შეკრიბოს ინფორმაცია სხვადასხვა ტიპის წყაროებიდან და გარდაქმნას ის ცოდნაში, ისე, რომ ინფორმაცია იქცეს სტრუქტურიზებულ მონაცემებად, შედეგად კი უზრუნველყოს ამ მონაცემების მართვა, სხვადასხვა სახით: პრეზენტაცია, ვიზუალიზაცია და ანალიტიკა BI ხელსაწყოებით.
გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და ცოდნის მართვის სისტემის პორტალი
Features
- Call Recording
- Call Transfer
- Chat
- Contact Database
- Contact Management
- Email Integration
- call Center
- Complaint Management
- Customer Service
- Customer Support
- Feedback and Reviews Management
შეაფასე
რეპორტი